Publikumsprisen

Hvem kårer publikum til Danmarks Bedste Business Case? Alle kan deltage, og afstemningen er 100% anonym. Så klik på din favoritcase forneden og afgiv din stemme.

Svært ved lige at huske hvilken case, der handler om hvad? Eller måske case-nomineringerne fuldkommen er gået din næse forbi? Så kan du forneden klikke dig ind og læse om hver case:

Bomae

Bomae kommer med “kundens business case”, og hjælper sine kunder med at realisere deres gevinster. Læs hele business casen her.

Svebølle Viskinge Fjernvarmeforsyning

Digitalisering af fjernevarmen – godt for miljøet og gevinsterne; reducerer ledningstabet og hiver gevinsterne hjem. Læs mere her.

Geodatastyrelsen

GST har digitaliseret sine data og rykket fra en analog verden med tykke papirstakke til ét kort, der ligger digitalt. Læs hele casen her.

Gammelbys

Inbound marketing skaber gevinster for Gammelbys’ kunder, og synliggør gevinster ved at digitalisere salgsarbejdet. Læs hele business casen her.

Zuuvi

Kan business casen være en del af virksomhedens DNA? Det har Zuuvi en god business case på, at det kan! Læs hvordan her.

 

Afstemningen er afsluttet …

 

Dette år vinder blev:

Sidste års vinder:

Sidste års vinder af publikumsprisen blev Vandvender. Læs mere om business casen her.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Flere indlæg